Subject: Veebivormi edastus: Esita pöördumine > Komponendid
From: "Rahandusministeerium" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 17 Sep 2024 13:32:15 +0300

Sisestuse kuupäev T, 17/09/2024 - 13:32

Sisestaja: Anonüümne

Sisestatud veebivormi info:

Pealkiri
Riigihankealaste väärtegude statistika 2022-2023

Esitaja nimi
Norman Aas

Asutus
Advokaadibüroo Sorainen

Eelistatud suhtluskanal
E-post

E-mail
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Küsimuse või ettepaneku sisu
Tere

Rahandusministeeriumi kodulehel on avaldatud riigihankealaste väärtegude 
statistika aastate 2017-2021 kohta. 
https://www.fin.ee/sites/default/files/documents/2022-03/vtm%20statistika%202017-2021_0.pdf
Ma sooviks võimalusel sarnast statistikat ka aastate 2022-2023 kohta. Vajan 
seda infot üheks konverentsi ettekandeks.

Lugupidamisega
Norman Aas

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.